İçeriğe atla

Turkcell VINN 3G Modem Sorunu!! Yardım lütfen :(

- - - - -

  • Please log in to reply
305 replies to this topic

#1
tekniks

tekniks
  • Misafir
Merhaba arkadaşlar, arkadaşım turkcell vınn 3g modem aldı kurulumunu beraber yaptık bir sorun çıkarmadı kurdu fakat 5 dakika zor bağlanıyor sonra bağlantı kesiliyor. Mutlaka 5 dakika da bir bilgisayara reset atmak gerekiyor. Bunu nasıl çözebiliriz lütfen bilen varsa bilgilendirsin bizi şimdiden teşekkür ederim ...

#2
Türker

Türker
  • Misafir
Bulunduğunuz yerde 3g çekim seviyesi düşüktür.

#3
tekniks

tekniks
  • Misafir
Format attım kurulumunu yaptım ama şimdi hiç bağlanamıyorum :S

#4
healsiafn

healsiafn
  • Misafir
Bulunduğunuz yerdeki 3G çekimini kontrol edin Turkceli arayarak öğrenin müşteri hizmetleri nokta atışı yaparak sizin bulunduğunuz bölgelerdeki baz isteasyonlarının aktifiliğini ve nekadar çapta yoğun kullanılabileceğini söylüyor.

#5
Devran

Devran
  • Misafir
Kardeşim benim benim 50 mt. ilerimde 3g baz istasyonu var yinede baglantı koptu hatası veriyor . Sanki 3g USB den cıkmıs gıbı gosterıyor gerı baglanın dıyor. Knight Online oyuncusuyum oyun arka planda calısınca sorun cıkmıyor teknik servis port larla ilgili bir sorundur diyor ama baskaları bu sorunu yasamıyor . Yardım edebilecek biri varmıı ????

#6
Gökhan

Gökhan
  • Misafir
Evet portlarla ilgili bir sorun olabilir. Çünkü 3g ile internete bağlanırken Türkcell Connect programında hıza bakın orada msn de değilseniz, internet explover açık değilse, bilgisayarınız yada herhangi bir program güncelleme yapmıyorsa 0 kbps yazmakta. Sadece video izlerken yada birşey indirirken o miktar üst seviyelere çıkmakta. Ben Türkcell kullanıyorum arkadaşım Vodafone kullanıyor ve onda sık sık kopma olduğu halde bende olmuyor. Sende kurulumda bi hata yapıyorsun sanırım. Bak anlatayım usb yi takınca sürücüyü kuruyosun ve pc yi resetliyorsun. Daha sonra programı açtığında pin istiyor bunu giriyorsun. Hattın açılana kadar bekliyorsun. Sol alt köşede cep telefonlarında olduğu gibi çekim sinyali yer alacak ondan sonra bağlana basacaksın.

#7
ibrahim yontar

ibrahim yontar
  • Misafir
Bende vınn aldım kullanıyorum. Tam kapasiteyle 3g olarak ışığı yansada çekimi o kadar iyi değil. Sanırım daha istasyonlar randumanlı çalışmıyor. Benim bir sorunumda dosya indirirken, mesela rapidden dosya indririken %30 u tamamlanıyor sonra donuyor. Tekrar başlatmak gerekiyor. Tabi bu da kotadan yiyiyor. Ama herşeye rağmen güzel.

#8
Barış

Barış
  • Misafir
Kurulum yapıyorum. Hat gelip pin girdikten sonra bağlan dediğimde bağlantı kesildi sorunu yaşıyorum. Sabahtan beri turkcell, istanbul bilişim,sony vaio yetkili servisi dahil aramadığım yer kalmadı çözüm yok. Güvenlik yazılımlarını kaldırın dediler. Kaldırdım hiçbir şey* kalmadı aynı. Şimdi de format at diyorlar artık inanmıyorum. Bir çözüm lütfennn.

#9
Gökhan

Gökhan
  • Misafir
Barış kardeşim bak sana bi kaç ipucu vereyim. Ben laptopta kullanıyorum herhangi bir sorunum yok. Bi kaç sorun vardı onları çözmeyi başardım senle de paylaşayım. Bağlana bastğında "Cihaz bağlantısı kesik yada yok" buna benzer bi sorun alıyosundur. Bu da şundan kaynaklanabilir. Cihazı kapatırken yanlış kapatmışsındır. Yada kurulumda hata vardır. Cihazı kurarken hangi usb girişine taktıysan kullanırken yine aynı yere takmalısın.

#10
Barış AYDIN

Barış AYDIN
  • Misafir
Abi, modemle birlikte bilgisayarında turkcell ekstra ya götürdüm benim kurulumdan farklı bir şey* yapmadılar zaten. Ben dediğim gibi kurulumda sıkıntı olmadan kuruyorum. Yeniden başlatıyorum. Tekrar kurarken soktuğum usb slotuna bi dah sokuyorum turkcell connect direk açılıyo. Pin soruyo giriyorum. sonra hat geliyo.Tcell 4-5 çekiyo. Bağlan diyorum direk bağlantı kesildi diyor. Cihazı görmeme gibi bi sıkıntı yok. E180 olarak cihazı zaten görüyo.İki gündür master yaptım neredeyse. HUAWEI sitesine girip Mobile partner programını bile indirdim ki acaba programda mı sıkıntı var diye. Herşey aynı programda sadece Turkcell adını deiştirmiş iki köşeye VINN koymuş gazlamış bize.

#11
Barış AYDIN

Barış AYDIN
  • Misafir
İlgilendiğiniz için teşekkür ederim fakat sorun şu ki hiç bağlanmıyor. Bağlansa sonradan kopsa ona da razıyımm. Bastığım anda direk karşıma gelen sorun "Bağlantı kesildi". Söylediğinizi denedim bu arada bağlantı olmadığı için doğal olarak ping atamıyorum.

#12
okuyucu

okuyucu
  • Misafir
çalıştıra gelin cmd yazıp enter'a basın ping -t google.com yazıp enter'a basın google(başka sitede yazabilirsiniz) sayfasına sürekli ping atar. bu da bağlı kalmanızı sağlar. bağlantının bir nebze olsun kopması engellenir.

#13
Birkan

Birkan
  • Misafir
arkadaşlar bende 2-3 hafta önce bu vınn denen modemden aldım. alırken söyledikleri 3g nin olduğu yerde süper bir hızla diğer yerlede ise normal adsl hızına bağlanabileceğimi söylediler. hadi eskişehirin çoğu yerinde 3g yok ama vaad ettıklerı normal baglantı hızını yakalamak mucize olsa gerek. 4 MB lık bır dosyanın ındırılmesı ıcın 2,5 saat süre veriyor:( hızı buymuş.... 7,2 dedikleri hız anca laboratuvar ortamında gerçekleşebiliyormus.... 3g nin cektiği yerlerde bizim bağlantı hızımız max 1,8-2 arası olabılrmıs... 7,2 hikaye...:) turkcell bayindeki görevli iyi yemiş beni... birde şimdi bağlantı kesldi uyarısı vermeye başladı... bakalım ileride daha neler olucak....11 senden beri akıllanmadım gittim yine turkcell e güvendim ama yine kazık yedim sanırım.... eğerki alıcaksanız deneyin bence ...

#14
inayet

inayet
  • Misafir
bu türkcell 3 g vınn bende aldım 1 internet hızı 11-20kbps üzerine cıkmıyor bu adamı hasta eder yeterli alt yapı ve donanım olmadan 3g diye reklama basladılar millete bu dogru düzgün calısmayan modemleri itelediler türkcell para gelsinde nasıl gelirse gelsin sebeke full göstersede aslında data hattının erisimi kısıtlı ve cok düsük bir internet hızı veriyor msn acamıyor ayrıca otamatik olarak kurulan programda ip sorunu var tanımlayamayan ip nosunu bir cok site ve msn kabul etmiyor bence berbat almayın arkadaslar

#15
nesrin

nesrin
  • Misafir
ben de E-180 aldım 2 hafta kadar önce. 2 kere bağlanabildim, hızından şikayet etmiyorum ama benim bambaşka bir sorunum var.. modem kurulum işlemlerini tamamlayıp turkcell connect programı çalışıyor fakat bu noktadan sonra bana pin kodumu soran ekran bir türlü açılmıyor... haliyle bağlantı yapamıyorum.. bu esnada modemin yeşil ışığı 3 saniyede 1 yeşil olarak yanıp sönüyor. sim kartımla ilgili bir problem olabileceğini anlatmak için extraya gittim, onlar kendi bilgisayarlarına taktılar yine çalıştı. ama ben eve getirdiğimde çalışmıyor.:( yardım lütfennn...???????????

#16
Birkan

Birkan
  • Misafir
Yalçın bey şu an benim "VINN" off oldu çalışmıyor:) bağlantı kesildi diye hata veriyor iki gündür. bağlanabildiğim an cevap yazarım...

#17
Yalçın BAHADIR

Yalçın BAHADIR
  • Misafir
Arkadaşlar; Bu Vodafone veya Turkcell Vınn modemi olanlar ortalam Download ve Upload hızlarını yazabilirler mi rica etsem?

#18
Emir

Emir
  • Misafir
Benim sıkıntım ise modemi kendi makinama kuramamakla alakalı. Evdeki diğer makinaya kurmayı başardım ama laptop ta cihazı hafıza kartı olarak algılamaktan öteye geçmedi...Yardım lütfen...

#19
Yalçın BAHADIR

Yalçın BAHADIR
  • Misafir
Bu nedir ya? Herkeste bir sıkıntı. Almıyorum Vınn Mınnn

#20
Sezer

Sezer
  • Misafir
modemi başka yerde çalışan ama kendi bilgisayarında çalışmayan arkadaşlar için yazıyorum...en güçlü sorun antivirus programı ile ilgilidir... 3g modem dial-uğ bağlantı türünde olduğu gibi 3 haneli bir rakam kullanır herşey normal gibi görünsede bağlan dediğiniz anda hata verir. bu sayıları güvenli diye antirüs progmına tanıtmanız gerekir deneyin bakalım....

#21
sezer

sezer
  • Misafir
olmazsa bilgisayarınızla ilgili bir kurulum problemi var demektir.. ayrıca şunu da* ekleyeyim 3g den çok bir şey* beklemeyin çünkü yeteri kadar baz istasyonu kurmadılar kursalar dahi bölgelere interneti bir havuzdan verdikleri için hiçbir zaman iyi çekmeyecektir...!

#22
Oğuz

Oğuz
  • Misafir
ben vınn çıkmadan önce aldım E169 turkcell connect hiç bir sorun yaşamadım sadece bu çekim alanları ile ilgili sorun yaşıyorum heryerde 3g olmadığından daha

#23
ilbas_55

ilbas_55
  • Misafir
modemin ışığı yanıyor mavi ışık ancak internete birtürlü bağlanmıyor bazen bağlanıyo 5-10 dakika sonra gidiyor* bunun sebebi nedendir??????????

#24
duke

duke
  • Misafir
selamlar bende vınn aldım fakat benim problemim modem i taktıgım zaman otomatik kurul baslamıyor vınn ı laptop a tanıtamıyorum ne yapmam lazım

#25
hkeser

hkeser
  • Misafir
vinn 3g modem kullananlara tavsiyem: SpeedConnect Internet Accelerator programıdır bu internet bağlatı hızlandırıc 3g modemi tanıyor ve bağlantı ayarlarını ona göre ayarlıyor %20-25 oranında iyileştirme sağlıyor bunlar benim görüşlerim tercih her zaman sizin.